Nasze
produkty

Instagram LinkedIn

Rich media

Angażujące formaty wizerunkowe, w których stawiamy na interakcję z marką klienta.

Tworzymy dla Was mechanizmy, które odpowiadają KPI kampanii - inne formaty zaproponujemy, gdy celem jest wysoki CTR czy VA, a inne, gdy zależy nam na zaangażowaniu użytkownika, aby przedłużyć jego kontakt z marką.

Do Rich Mediów podchodzimy kompleksowo - żeby stworzyć dla Was warstwę graficzną i mechanikę formatu, potrzebujemy tylko key visualu kampanii. Reszta jest już po naszej stronie.

Adidas
FRISCO
MATTEL
DISNEY
BEKO
Minigame
Mechanizm z zaawansowaną interakcją, która została ściśle dopasowana do charakteru kampanii. Dzięki wykorzystaniu formy minigry użytkownik mógł wejść w kontakt z marką, a co za tym idzie – lepiej zapamiętać produkt.
Gazetka
Format dający możliwość zaprezentowania w digitalu produktów promowanych w gazetce drukowanej. Łatwy proces podmiany materiałów sprawia, że mechanizm świetnie sprawdza się w kampaniach z promocjami ograniczonymi czasowo.
Combo
Rozbudowany format łączący w sobie kilka mechanizmów. Zapewnia wieloetapową interakcję użytkownika z produktem oraz poszerzenie doświadczenia związanego z marką.
Animacja video
Kreacja niewymagająca od użytkownika interakcji, bazująca na playerze ze spotem video oraz rozbudowanej animacji wzbogaconej o efekty wizualne przyciągające wzrok odbiorcy.
Hotpoints
Merytoryczny format pozwalający na pokazanie różnych funkcji promowanego produktu. Po kliknięciu w interaktywny punktor mogą pojawiać się dodatkowe informacje w formie tekstowej lub video.

Formaty

Kreacje wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość (AR), dzięki której cyfrowy obraz uzupełnia naturalne otoczenie odbiorcy. Taki format to gwarancja przykucia uwagi użytkownika. Do tej grupy można również zaliczyć ruchome modele 3D czy zdjęcia sferyczne 360.

Video

W naszej ofercie znajdziecie rozwiązania, dzięki którym możecie wykorzystać materiał video w kilku kanałach.

Video instream w rozliczeniu za odsłony czy pełne obejrzenia, rewarded video emitowane w grach i aplikacjach czy też formaty Rich Media, których główną osią jest materiał filmowy wzbogacony o interaktywny mechanizm. Wszystkie te formaty możemy zaproponować Wam jako pakiet lub dobrać je indywidualnie do briefu.

Performance

Realizowanie udanych kampanii efektywnościowych to zadanie na styku wiedzy, doświadczenia i rzetelnej optymalizacji - w FootPrint mamy na to sposób.

Mailing

Produkt, który mimo upływu lat wciąż zajmuje mocne miejsce w mediaplanach. W wysyłkach wykorzystujemy jedynie sprawdzone bazy B2C i B2B (własne oraz zaufanych partnerów), posiadające wszystkie niezbędne zgody marketingowe.

CPC/SUC
Model rozliczenia
10 mln+
10 mln+ użytkowników
w bazie e-mail

Efektywny display

Mix formatów bannerowych: statycznych lub dynamicznych, emitowanych na mobile oraz na desktopie. W kampaniach display skupiamy się na zwiększaniu zasięgu oraz optymalizowaniu pod cele takie jak: jakościowy traffic, zamówienia, rejestracje itd.

CPC/SUC
Model rozliczenia
0,3%
Średni CR

SMS/MMS/PUSH

Klasyczne forma dotarcia bezpośrednio do odbiorcy mobile’owego. Atutem tego formatu jest możliwość precyzyjnego geotargetowania.

CPC
Model rozliczenia
50 000 klików
Dostępny wolumen SMS/MMS
80 000 klików
Dostępny wolumen PUSH
CPC
Model rozliczenia
80 000 klików
Dostępny wolumen
CPC
Model rozliczenia
80 000 klików
Dostępny wolumen

Zostaw ślad,
napisz do nas

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

FootPrint Sp. z o.o.
sales@foot-print.pl
ul. Twarda 18,
00-105 Warszawa
NIP: 5252875396
KRS: 0000919488